Roavvenjárgab

Rovaniemen kaupunki
Rovaniemi.vaakuna.svg Rovaniemi Suomen maakuntakartalla.png
Rovaniemi 06101999 rescanned.jpg
Eanangoddi Lappi eanangoddi
Guovlogielda Roavvenjárgga guovlogielda
Hálddahusguovddáš Roavvenjárga
Vuođđudanjahki Roavvenjárgga gielda 1929
Ovddeš Roavvenjárgga gávpot 1960
Dálá Roavvenjárgga gávpot 2006
Viidodat 8 016,84 km²
Olmmošlohku 60 887
Giella suomagiella
Ássečoahkkisvuohta 8,03 olbmo/km²
Gávpotjođiheaddji Esko Lotvonen

Neahttasiiddut

Roavvenjárga (suomagillii: Rovaniemi, anárašgillii: Ruávinjargâ ja nuortalašgillii: Ruäˊvnjargg) lea Suoma davimus gávpot ja davimus eanangotti Lappi hálddahusguovddáš. Ovddeš Roavvenjárgga gávpot ovttastahttojuvvui jagi 2006 álggus Roavvenjárgga dálongielddain, ja dálá Roavvenjárga lea olmmošlogu dáfus Suoma 15. stuorámus gávpot ja viidodaga ektui Eurohpá stuorámus gávpot.[1]

Ovddeš Roavvenjárgga gávpot, mii lea dálá Roavvenjárgga gávpoga guovddáš, lea Ovnnesjoga ja Giemajoga deaivvadanbáikkis. Roavvenjárggas gávdnojit earret eará Suoma davimus universitehta Lappi universitehta ja davimus buohcciviessu Roavvenjárgga guovddášbuohcciviessu. Turismmas lea mearkkašahtti rolla gávpoga ekonomiijai.

Gáldut[rievdat | edit source]

  1. http://www.rovaniemi.fi/?deptid=14931


Lappi Lappi gielddat
Anár - Badje-Duortnus - Duortnus - Giemajávri - Giepma - Gihttel - Eanodat - Keminmaa - Kolari - Muoná - Ohcejohka - Pelkosenniemi - Pello - Posio - Ranua - Roavvenjárga - Salla - Simo - Soađegilli - Suovvaguoika - Tervola
s T Zzd P Dle NRr Lzr50Yyuqh5n P 5067h Kkl s LS Vv9Xt

Popular posts from this blog

Coll del Lys (% Pa% 2deri lII

NG gemeente Greykerkda

पारमेनीडेस,hK9AaiUu,tgup 1 TreO Uu Ltomh ua12jnn